Sponsoring
231
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-231,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive
 

Sponsoring

Dlaczego warto wspierać karierę Zofii?

W windsurfingu jest jedną z najlepszych zawodniczek na świecie. Aktualną wicemistrzynią Europy, brązową medalistką olimpijską z Londynu w windsurfingu w żeglarskiej klasie RS:X.
To zawodniczka ambitna, rzetelna, utalentowana, prezentująca najwyższy światowy poziom sportowy, która swoje sukcesy osiągnęła dzięki profesjonalnemu i wytrwałemu podejściu do codziennych obowiązków i ciężkiej pracy.
Zawodniczka łączy żywioły: wodę, wiatr, słońce, gdzie w bardzo naturalny sposób może swoim wizerunkiem uwiarygodnić przekaz każdej kampanii poświęconej ochronie środowiska i sprawom ekologii.
To nie przypadek a inwestycja i przemyślana decyzja wspierania kariery sportowej zawodniczki społecznie odpowiedzialnej.
To zawodniczka, która w obszarze swojej działalności ma życiowy cel by ”z energią tworzyć sportową wartość i budować bezpieczną przyszłość”, która chce „być liderką w sporcie, być przyjazną dla każdego kibica, efektywną, innowacyjną i silną finansowo, tak aby wykorzystać swój sportowy potencjał w kraju i za granicą”.

Klub:

legia

Wsparcie:

msit
PZŻ
twoja

TOP 10 kluczowych wartości, które charakteryzują Zawodniczkę:

Jakość / narodowa marka

Naturalne środowisko / ekologia

Innowacyjność / nowoczesne technologie/ sprzęt sportowy

Satysfakcja Klienta / Kibica

Etyka / Godna zaufania

Bezpieczeństwo

Zrównoważony rozwój

Sukces sportowy / Sukces biznesowy

Odpowiedzialność społeczna i biznesowa / wrażliwość społeczna

Szacunek / Fair Play

Możliwe cele wykorzystania wizerunku Zawodniczki:

  • wzrost świadomości marki i kreowanie wizerunku Firmy poprzez zwiększanie stopnia jej znajomości i zasięgu oddziaływania na rynku polskim i światowym;
  • budowanie zaufania, reputacji i pozytywnego wizerunku Firmy poprzez przeniesienie na markę Firmy skojarzeń związanych z Zawodniczką i uprawianą przez Nią dyscypliną sportu;
  • wzrost sprzedaży – kibic identyfikuje się z marką; promocje, konkursy w miejscu sprzedaży;
  • pozyskanie dla Sponsora uznania i sympatii opinii publicznej poprzez popularyzację aktywności sportowej w działaniach CSR Firmy;
  • budowa tożsamości i wartości marki w oparciu o sport olimpijski: czyste wartości, determinacja, dążenie do wyznaczonego celu, długofalowość założonych działań;
  • stworzenie wizerunku marki przyjaznej Polakom i kibicom w całej Polsce;
  • stworzenie wizerunku marki nowoczesnej, dynamicznej i perspektywicznej;
  • komunikacja wewnętrzna Firmy.
2016 RS:X European & Youth European Championships || 2016-07-09, Helsinki, Finland || © Copyright 2016 || Robert Hajduk - ShutterSail.com || All Rights Reserved ||
23.03.2019 EL ARENAL (HISZPANIA), ZEGLARSTWO (SAILING) KLASA RSX ZOFIA KLEPACKA TRENING 
NZ ZOFIA KLEPACKA
FOTO BARTLOMIEJ ZBOROWSKI/FORUM

Oferta obejmuje następujące prawa i świadczenia promocyjno-reklamowe:

  • wykorzystania wizerunku Zawodniczki na wyłączność branżową do celów budowania wizerunku, działań marketingowych i promocyjno-sprzedażowych związanych z produktami i usługami Firmy. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem, produkcją i dystrybucją opisanych materiałów leżą po stronie Sponsora. Wykorzystanie wizerunku Zawodniczki może w szczególności polegać na:
    • utrwalaniu, zwielokrotnianiu, przetwarzaniu, umieszczaniu na stronie internetowej, w publikacjach, materiałach reklamowych (min. folderach, ulotkach), POS, reklamach telewizyjnych, reklamach internetowych, reklamach radiowych i innych materiałach promocyjno – reklamowych – w których treści umieszczony jest znak towarowy bądź inne oznaczenie identyfikujące Sponsora bądź oferowane przez niego towary lub usługi,
    • wykorzystaniu we własnych akcjach prowadzonych w serwisach społecznościach (facebook, itp.), jak również upowszechniania własnego wizerunku i działań promocyjno-reklamowych w ramach akcji prowadzonych w kanałach internetowych przez Zawodniczkę,\
    • na dokonywaniu przez Sponsora utrwalenia wizerunku Zawodniczki w czasie fotograficznych sesji zdjęciowych zorganizowanych i sfinansowanych w całości przez Sponsora. O terminach sesji Sponsor poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem, biorąc pod uwagę terminy zawodów i zgrupowań, w których uczestniczy Zawodniczka.
  • posługiwania się w stosunku do Zawodniczki tytułem „Sponsor” z możliwością dodania – w ramach tego tytułu – aktualnych sukcesów Zawodniczki;
  • ekspozycji logotypu Sponsora na żaglu – na powierzchni przeznaczonej dla sponsorów indywidualnych Zawodniczki, tj. po wewnętrznej stronie powierzchni żagla zgodnie z przedstawioną wizualizacją sprzętu w załączniku nr 1. (zastąpienie logotypu );
  • umieszczenie logotypu Sponsora na wszystkich ubraniach wierzchnich używanych podczas zawodów, treningów i zgrupowań, w których uczestniczy Zawodniczka – na powierzchni przeznaczonej dla sponsorów indywidualnych Zawodniczki. Logotyp Sponsora zostanie umieszczony na strojach zgodnie z przedstawioną wizualizacją strojów w załączniku nr 1. (na miejscu logotypu );
  • podkreślania przez Zawodniczkę faktu sponsorowania we wszystkich wypowiedziach publicznych i do mediów;
  • występowania Zawodniczki podczas wszelkich spotkań w strojach, na których umieszczony jest logotyp Sponsora;
  • udziału Zawodniczki  w spotkaniach organizowanych przez Sponsora dla swoich Klientów i pracowników. O terminach Sponsor poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem, biorąc pod uwagę terminy zawodów i zgrupowań, w których uczestniczy Zawodniczka;
  • zamieszczenia logotypu Sponsora a także innych treści wskazanych przez Sponsora na portalach społecznościowych typu facebook, gdzie swoje konto posiada Zawodniczka;

W zależności od potrzeb Sponsora inne świadczenia do uzgodnienia.